Berita Cibailang.com (HEBAT!)

SINGAPURA 22 Jun – Tahniah diucapkan kepada Cibailang.com kerana sudahpun mencapai jarak-batu yang pertama dalam masa satu tahun setengah.
Merujuk kepada gambar di bawah, Cibailang.com kini telahpun menjadi nombor satu di www.google.com apabila katakunci “CIBAI” dicari.
Katakunci “cibai” boleh dikatakan merupakan satu daripada kata-kata kunci kegemaran ramai terutamanya mereka yang tinggal di rantau Asia Tenggara. Kini, seperti yang ditunjuk dalam gambar, terdapat sejumlah 58,000 katakunci ini daripada laman-laman web di seluruh dunia berbanding dengan satu tahun setengah yang lalu hanyalah lebih-kurang 5,000 hasil carian apabila katakunci ini dicari di www.google.com.
Disini, Cibailang.com ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pembaca cibailang.com yang tetap bersama kami dalam masa sata tahun setengah ini kerana tanpa kunjungan dan maklum-balas daripada anda, kami cibailang.com tetap tidak dapat meneruskan usaha kami dalam proses mecari ilham-ilham baru lagi ganjil dan menyeronokkan.
Terima kasih.

Berita daripada TulanLing

Tahniah Congratulations Cibailang

7 thoughts on “Berita Cibailang.com (HEBAT!)

  1. hai, lo dari mana? indo yach?
    emang gw punya fans dari indo, salam dari singapore, gw tau lo dari jakarta, salam bwat cewe2 di jakarta. gw kangen ama mereka 😛

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.